Моя версия прокачки талантов пала - имхо имба - все рабочее - если правильно все юзать - супер пал для внета: Level 70 Paladin (19/1/41)
Holy (19 points)
Divine Strength - Rank 5/5
Increases your Strength by 10%
Divine Intellect - Rank 5/5
Increases your total Intellect by 10%.
Healing Light - Rank 3/3
Increases the amount healed by your Holy Light and Flash of Light spells by 12%.
Improved Lay on Hands - Rank 2/2
Gives the target of your Lay on Hands spell a 30% bonus to their armor value from items for 2 min. In addition, the cooldown for your Lay on Hands spell is reduced by 20 min.
Unyielding Faith - Rank 2/2
Increases your chance to resist Fear and Disorient effects by an additional 10%.
Improved Blessing of Wisdom - Rank 2/2
Increases the effect of your Blessing of Wisdom spell by 20%.
Protection (1 point)
Improved Devotion Aura - Rank 1/5
Increases the armor bonus of your Devotion Aura by 8%.
Retribution (41 points)
Improved Blessing of Might - Rank 5/5
Increases the Attack Power bonus of your Blessing of Might by 20%.
Improved Judgement - Rank 2/2
Decreases the cooldown of your Judgement spell by 2 sec.
Improved Seal of the Crusader - Rank 3/3
Increases the Attack Power bonus of your Seal of the Crusader and the Holy damage increase of your Judgement of the Crusader by 15%.
Deflection - Rank 5/5
Increases your Parry chance by 5%.
Vindication - Rank 3/3
Gives the Paladin's damaging melee attacks a chance to reduce the target's Strength and Agility by 15% for 10 sec.
Conviction - Rank 5/5
Increases your chance to get a critical strike with melee weapons by 5%.
Seal of Command - Rank 1/1
Gives the Paladin a chance to deal additional Holy damage equal to 70% of normal weapon damage. Only one Seal can be active on the Paladin at any one time. Lasts 30 sec.
Unleashing this Seal's energy will judge an enemy, instantly causing 289 to 320 Holy damage, 579 to 639 if the target is stunned
Pursuit of Justice - Rank 2/2
Increases movement and mounted movement speed by 8%. This does not stack with other movement speed increasing effects.
Crusade - Rank 1/3
Increases all damage caused against Humanoids, Demons, Undead and Elementals by 1%.
Two-Handed Weapon Specialization - Rank 3/3
Increases the damage you deal with two-handed melee weapons by 6%.
Sanctity Aura - Rank 1/1
Instant
Increases Holy damage done by party members within 30 yards by 10%. Players may only have one Aura on them per Paladin at any one time.
Vengeance - Rank 5/5
Gives you a 10% bonus to Physical and Holy damage you deal for 8 sec after dealing a critical strike from a swing, spell or ability.
Repentance - Rank 1/1
Puts the enemy target in a state of meditation for up to 6 sec. Any damage caused will awaken the target. Only works against Humanoids.
Divine Purpose - Rank 3/3
Melee and ranged critical strikes against you cause 10% less damage.
Crusader Strike - Rank 1/1
An instant strike that causes weapon damage plus 40% of your Holy spell damage and refreshes all Judgements on the target.
И еще - во время затяжного боя - особенно с манадерами и хиллерами - основная ошибка палов - юз блесс оф майт вместо блесс оф виздом - вот и погибают когда закончилась мана
Стун и репентренс юзать на врага чтобы иметь время похиляться - так как когда начинаешь бить врага - эффекты этих спелов слетает
+инженерия - тринк сетка - для пала в пвп просто необходим
Добавлено (27.09.2007, 19:08)
---------------------------------------------
Кстати, как и любому классу, паладину, идущему в рейд или на пвп, нужно иметь при себе запас банок на хп и ману, а также бинты - в итоге если все это грамотно использовать - можно успешно справляться с хилом танка в рейде - где из хиллеров только один пал - хил танка бинтами, хил до потери маны, юз банки на ману, хил до потери маны, опять бинты...
В критической ситуации блесс оф протекшн на танка (ждем когда починят - щас не рабочий) если босс чисто физ дамаггер, а также лей оф хенд (отхил на все хп) - когда босс бьем магией по площади - щит от магии на себя и хил танка (блесс оф виздом на себе обязательно всегда в таких ситуациях). Между хилами смело бьем босса если танк его достаточно наагрил.
Даная тактика очень эфективна (собственный опыт) Пример - в шоло втроем (я 56м, танк 57 и хант 57) убивали так последнего босса (№14) - который оооочень баньной
Кстати 2 пала могут очень эффективно справляться с убийством босса - если вовремя меняться местами танка и хиллера - переагривая в нужный момент, тобишь когда у играющего роль хиллера заканчивается мана - но для такого нужен опыт и практика - у меня получалось но не всегда
- пара паладинов в даной ситуации должны быть с одноручным оружием и щитом (на щите желателен инчант на хп) - да и шмот нужно подбирать соответствующий для каждого босса - тоесть иметь в паке 1-3 комплекта запасного шмота... Примечание: для всего этого еще раз повторю нужен огромный опыт и солидная практика, также естественно неприменимо для ненастроеных баганутых боссов и мобов в инстах - которые творят такое что челюсть отвисает
В пвп пала - также умеюшего грамотно и вовремя менять ауры, блессы, применять стун и репентренс, сетку, банки и бинты и т.д. очееень тяжело убить и обычно пал выходит победителем
Учитесь, тренируйтесь, импровизируйте и вы обязательно станете рыцарем с сияющих доспехах, внушающим страх врагу и уважение соратнику 